untukmu

aku amat menyaayangimu hanya itu yang aku tahu..kaulah kekasihku..

aku amat memerlukan mu untuk melengkapi hidupku..

kaulah segala2nya bagiku..aku x tahu knp aku sgt2 menyayangimu..tapi aku tahu hatiku telah benar2 dekat padamu..kerana setiap saat hanya namamu yg selalu hatiku sebut..hanya wajahmu yg selalu aku dambakan…

aku telah benar2 jatuh cinta padamu..tidakkah engkau sedari perasaan ku ini ada padamu..dan terlalu menyayangimu..aku tidak sanggup berpisah denganmu..bagiku kaulah segala2nya..kaulah yg aku mahu dlm hidupku..tiada orang lain hanya kamu..fahamilah hatiku..aku benar2 cintaku seiklas hatiku..lahir dari lubuk hatiku aku amat memerlukanmu…

hanya kamu sayangku..Daniel..

i love u so much..

Tinggalkan Jawapan

